Olgun erkek çok seviyorum ama gidip yaşıtımla evlencem sanırım yanlış mı bu?

Babam da yaşıtım ya da 1-2 yaş büyük olan uygun diyor, 10-15 yaş büyük erkek kadar çekici gelen bir erkek modeli yok bana, sonrasında diğer özellikler çalışmış mı, neler yapmış bakılır ama bana da olgun olup ciddi düşünen hiç denk gelmedi ya maalesef. Esra Erol'un eşiyle arasında 14 yaş varmış mesela, olması gereken budur.

Olgun erkek çok seviyorum ama gidip yaşıtımla evlencem sanırım yanlış mı bu?
Cevapla