Erkek arkadaşımın aşağılayıcı, şiddet imalı tavırları toksik ilişki mi, ayrılmalı mıyım?

1,5 yıldır sevgiliyiz ama gerçek davranışlarını yeni görüyor gibiyim. Geçen sene kavga bile etmezdik, doğru düzgün hemen çözerdik. Şimdi en ufak şeyde saçma sapan laflar ediyor. Geçen yemek seçmek için sosyal medyaya bakarken aynı... arkadaşım gibisin, yapıştıracağım bir tane dedi. Normalde de sen bilmezsin, o öyle değil falan tarzı aşağılıyor. Ben bundan rahatsız olduğumu ona defalarca söyledim, ben dobrayım diyor. Ben ayrılma konusunu açınca ya da imasını yapınca korkuyor, özür falan diliyor, daha ilgili davranıyor ama bu bir döngü oldu artık. Sizce normal mi bunlar? Daha önce mal tarzı şeyler zaten demişti. Beni gerçekten sevdiğine de inanmıyorum böyle davrandığı için. İnanılmaz soğudum ona karşı.

Güncellemeler
1 ay
Ben bu şiddet iması laflarına baya tepki gösterdim ben sana kıyar mıyım öyle bir şey yapacak birisi miyim ağzımdan kaçtı kontrol edemedim falan dedi
Erkek arkadaşımın aşağılayıcı, şiddet imalı tavırları toksik ilişki mi, ayrılmalı mıyım?
Cevapla