Erkek arkadaşımla toksikleşen ilişkimizi nasıl düzeltiriz?

Selamm 🥳🥳

Sevgili kısmına geçeli 2 ay oldu öncesinde normal flört dönemiydi ki bu çok uzunca sürmüştü, tamam biz birbirimizi çözdük dedik ama bu sefer kıskançlık ve sahiplenme duygusu dahada kabardı o bana sataşıyor ben ona ve yorulduk🙄 neyse ben bugün biraz uzak kalalım özlem girsin araya vs vs dedim uzaklaştım. Belirli aralıklarla yine tabi kendini hatırlatıyor. Bende tabisii sevdiğimi özlediğimi söyleyip duruyorum. Ayrıyken çok ılımlı oluyor ama sonra yine şeytan modunu açıyor. Ben bu uşakla kavga etmeden nasıl durayım 🙄

Güncellemeler
+1 yıl
Komple ayrıldım uğraşılmaz ciddi
Erkek arkadaşımla toksikleşen ilişkimizi nasıl düzeltiriz?
Cevapla