Kız kardeşimi dövdüm ve çok pişmanım, şimdi ne yapmalıyım ve nasıl telafi edebilirim?

Güncellemeler
1 ay
Hayir ya sorum boyle degildi telafi etmek istemiyorum onunla konusmak bile istemiyorum o yok artik benim icin sogudum Şu an sadece kotu hisediyorum diye sordum
Kız kardeşimi dövdüm ve çok pişmanım, şimdi ne yapmalıyım ve nasıl telafi edebilirim?
Cevapla