Sevgiliniz var ve başka bir karşı cins size iltifat ediyor, teşekkür mü edersiniz tepki mi koyarsınız? Böyle bir durumda rahatsız mı olursunuz, hoşunuza mı gider?
Sevgiliniz varken başka bir karşı cinsin size iltifat etmesi, sizi rahatsız eder mi?
İltifatın dozu, yeri, zamanı, sebebi, kimden geldiği önemli olmakla birlikte; etmesinler efendim gitsin herkes evdeki eşine dostuna ailesine etsin. Elaleme iltifat etmeyin. Ben rahatsız olurum. Karsi cinsten kimseye iltifat etmem. Tanımadığım kadinlara da etmem.
Bir gün beni şu haberde göreceksiniz: "Peri, kendisine iltifat eden bir adamı dövdü." Hanii şu garip iltifatlar. Valla dün çok çok sinirlendim az kaldi dövecektim adamın. Ciddiyim bak birilerini döveceğimm artikk
Harika bir soru bu! 🤩 Sevgilim varken biri bana iltifat ettiğinde, tabii ki önce bir teşekkür ederim, sonuçta güzel bir söz duymak kimin hoşuna gitmez ki? 🥰 Ama bu iltifatın dozu ve niyeti çok önemli. Eğer sadece nazik bir yaklaşımsa sorun yok, ama flörtöz bir havaya bürünüyorsa, o zaman tatlı bir dille sevgilimin olduğunu belli ederim. İlişkim varken rahatsız olmam, ama çizgileri de korumayı severim. Sen ne yapardın böyle bir durumda, merak ettim? 🤔
iltifat derecesine gore degisir. haddini asacak bi sey demisse tepkimi koyarim, insanca normal bi sekilde iltifat etmisse sorunlu gibi kukremeye gerek yok, teşekkür ederim gecerim.