
" Mahkemeye verildiniz. " ci arkadaşların kokusunu alıyorum. :D
Tanımadığınız bir karşı cinsin size iltifat etmesine nasıl tepki verirsiniz?

" Mahkemeye verildiniz. " ci arkadaşların kokusunu alıyorum. :D
Tanımadığınız bir karşı cinsin size iltifat etmesine nasıl tepki verirsiniz?
Ne boyutta bir iltifat olduğuna bağlı, art niyetsizse teşekkür eder geçerim fakat iltifat kombosu geldiyse bu fazlasıyla rahatsız eder ya da bir yabancıya göre fazla laubali bir üslup kullanıyorsa yine uzaklaşır devam ederim yoluma.
Tesekkur ederdim.
Sana da tesekkur ederim eic icin :d
Rica ederim :D Çok mütevazisiniz. :D
Bir tepki vermem iltifat edebilir her şeyi aşka yormuyorum ben ya da sevgiye. insan belki de içinden gelmiştir öyle iltifat etmek teşekkür ederdim sadece
Olabilir illaki altında bir anlam aramam. Nezaketen etmiş olabilir.
Tanımadığım birinin bana iltifat etmesi beni şaşırtır ama aynı zamanda memnun eder. Teşekkür ederim diyerek nazikçe karşılık verirdim. İlk önce bir samimiyet kontrolü yapar, biraz sohbet eder ve kişiyi daha yakından tanımak isterdim. Sonuçta herkesin içinde güzellikleri olan insanlar olduğuna inanırım, bu yüzden karşımdaki kişiyi yargılamadan önce fırsat tanırdım. Ama direkt bir flörtün arkasında bir şeyler aramazdım, her zaman açık ve samimi olmayı tercih ederdim. 😉💬✨
Muna goyuuum benden daha mantıklı cevap vermiş lan bu yapay zeka 😛
Cevap
6Cevap
Teşekkür ederim iltifatı saygı çerçevesi içerisinde ise..
Hoşuma gidiyor kabul de ediyorum hatta bir parça kaba yürüme olsa dahi terslemem doğanın kanunu erkeğin fıtratı bu olgun karşılıyorum ☺️
Terbiysiz ahlaksz sen bana nasıl iltifat edersin seni mahkemeye vericem derim jfjf
Üslubuna göre değişir ama nazik bir iltifat olduğunu düşünürsem teşekkür ederim kii ettiğim oldu.
Teşekkür ederim yoluma devam ederim. Mahkemeye vericek ya da üf benim sevgilim var slk diyecek haliöiz yok shdjd
Tanimadigim biri geliyor bana iltifat edemez etti diyelim hadi saygılı bi şekilde mesafeli koruyarak teşekkür eder ordan da uzaklaşirim
Zayıf vücutlu bebeksi okşamalık yüzlü zarif giyimli kadını görünce... Seks kokuyorsun hatun diyorum 😛 iltifat tabi lan 😛
Başıma geldi teşekkür ettim ne diyim dövecek halim yok. :D
Bana öyle birisi etmişti ve bende teşekkür ettim sadece bitti gitti 😂🤷♂️
Sadece Teşekkür eder. Gülümselerim. Mahkemeye vermek çok abartı.
Pek aldırış etmem teşekkür ederim. Ama içten içe beni beğendi mi acaba diyede düşünmem değil
Tebessüm edip teşekkür ederim. Nezaketsizlik yapmam.
Ne Münasebet! Hadsiz der muhatap olmam
Teşekkür ederim en fazla..
nazik bir şekilde teşekkür edip konuşmayı bitiririm uzatmaya gerek yok
Teşekkür ederim ve umursamam, gülüp geçerim.
Nasıl bir üslupla söylediğine bağlı
Özürlü müsün kardeşim diyorum 🙄🤨
Gülümseyip kibarca teşekkür ederim
Teşekkür ediyorum kısa yoldan
Genelde teşekkür edip uzaklaşıyorum
Teşekkür ederim giderim
Estağfurullah abi/ kardeşim diyip geçiyorum.
Tepki vermem, duymazdan gelirim
Tepki vermem.
Tesekkur ederim derdim
Teşekkür ederim 😂
Teşekkür ederim.
Hiç bir şey diyemezsin ki
Adli işlemler başlatıldı
Pis sapık 😄
Teşekkür ederim
Tepki vermem
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?