Günümüzde yeni insanlarla nerede, nasıl tanışıyoruz, siz hayatınızdaki kişiyle nasıl tanıştınız?

İş, ev ve aynı çevre, belli düzen, bireysel hayatlar... Birinden hoşlansan desen dert, demesen bir dert. Biriyle iletişimi ilerletmek istesen olmuyor, kimsenin kimseye tahammülü yok. Ne zaman, nerede birilerini tanıyıp görüşüyoruz? Hayatınızda biri varsa nasıl tanıştınız? Bu yetenekler öldü sanırım bende.
Günümüzde yeni insanlarla nerede, nasıl tanışıyoruz, siz hayatınızdaki kişiyle nasıl tanıştınız?
Cevapla