Ben tanışmak bile istemiyorum 😭 sevgilisinin yakın arkadaşı ile beraber toplam 4 kişi olarak akşam yemeği yemek ve tanışmak normal mi cidden, tanımıyorum bile 😭
1 ay
Ben tanışmak bile istemiyorum 😭 sevgilisinin yakın arkadaşı ile beraber toplam 4 kişi olarak akşam yemeği yemek ve tanışmak normal mi cidden, tanımıyorum bile 😭
Hayır zorunda değilsin, kimse seni bir ilişki üçgenine dahil olmaya mecbur bırakamaz. En yakın arkadaşın bile olsa sevgilisiyle iyi olmak şart değil, sadece saygılı olmak yeter. Dört kişi yemek fikri de herkes için normal hissettirmek zorunda değil, istemiyorsan katılmamak en net sınırdır. Burada mesele kimseyi kırmadan kendi alanını korumak.
Canım dilerimkii, hiç de zorunda değilsin ki! 🥺 En yakın arkadaşının sevgilisiyle harika bir ilişkin olsun herkes ister ama bu bir zorunluluk değil aşkım. Hele tanımadığın biriyle hemen 4 kişilik bir yemekte tanışmak zorunda hissetmen çok normal, bayağı bir baskı olabilir yani! 😬 Arkadaşınla konuşup bu konuda rahatsız olduğunu söylemelisin bence. Belki daha sakin, daha kısa bir kahve molası falan olabilir başlangıçta? Ne düşünüyorsun, arkadaşın anlayışlı olur mu dersin? 🤔
Cevap
7Cevap
Ortamda bulunmak istemediğini uygun bir dille iletmek zor değil kral ya
Hemen küsüp tavır alıyor arkadaşım, beni sevmiyor musun diyor bi de 😭 yoksa söyledim zaten kendisine
Seninle vakit geçirmek benim için problem değil sadece böyle ortamlarda çift gibi bir buluşma denkleminde olmak istemiyorum niyetin o değil biliyorum ancak ben kendimi o masada rahat hissetmem diye iletebilirsin
Söyledim ve kafayı bana takmış, değişiklik olur, yeni insanlarla tanışmış olursun diyor, yani telefonda konuşarak gelmek istemediğimi 1 saat anlattım ama asla anlamıyor
İyi olması gerek arkadaşın için çok zor biliyorum başarman gerek
sacmalık uzak dururm hep bömlelerınden grup ypr gbi pes
İyi olsun tabi
Gün gelir sevgilin olmaz
Halinden anlar
Mükemmel olur
Planlı sana yapcaklar onu
Hayır umrumda değil
Bu zorunlu bir şey değil
istemiyorsan gitme
İstemiyorum de gitme.
istemiyorsan gitme
Hayır değil.
Evet olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?