Yakın arkadaşınız konuştuğunuz kişi hakkında böyle dese tepkiniz ne olurdu?

Yakın arkadaşım. Kimle konuştuğumu sordu, ben de sosyal medyadan biri ile tanıştım, tabii çok yeni, başta anlatmadım, ısrar edince söyledim. Nereli olduğunu duyunca "Oralı biriyle görüşme, çok pisler, eski sevgilim oradandı." Fotoğrafına baktı, sapsarı, beğenmedim dedi, ben beğendim yalnız dedim. "Yarın konuşmayı kesersin hevesini alıp" dedi, şaşırdım çünkü ben öyle heveslik bir insan değilim. Konuştuğum kişi şehir dışından gelirse buluşuruz, o zaman karar veririz dedim. "Bekle bak, geldi" diyor. Bilmiyorum, kötü düşünmek istemedim ama bir soğudum, dost böyle mi olur.
Güncellemeler
1 ay
Özelimi bidaha anlatmamaya karar vetdim
Yakın arkadaşınız konuştuğunuz kişi hakkında böyle dese tepkiniz ne olurdu?
Cevapla