Sabah bir de bakıyordum telde güldüm yine, saati geldi gülüyor dedi, sonra o şeyi gösterdim hiç komik değil bence dedi. Ve kalktı gitti, o kendi geldi, masaya oturdum iki gündür soğuk bana karşı
1 ay
Sabah bir de bakıyordum telde güldüm yine, saati geldi gülüyor dedi, sonra o şeyi gösterdim hiç komik değil bence dedi. Ve kalktı gitti, o kendi geldi, masaya oturdum iki gündür soğuk bana karşı
Şu an senin üzerinde "Ben ne yaptım?" baskısı var ve o da tam olarak bunu hissetmeni istiyor gibi görünüyor (bilinçli ya da bilinçsiz).
Üstüne Gitme: "Neyin var, neden böylesin?" diye sürekli sormak onu daha çok kaçırabilir.
Net Bir Soru Sor: Masadan kalkıp gitmesi hoş bir davranış değil. Sakin bir anınızda; "Birkaç gündür aramızda bir soğukluk hissediyorum, seni kıran bir şey mi yaptım yoksa sadece keyfin mi yerinde değil?" diye sor ve cevabı ona bırak.
Kendi Modunu Düşürme: O soğuk diye sen de odana kapanıp ağlama. Kendi neşeni koruduğunu gördüğünde, o "bozma" çabasının işe yaramadığını anlayıp normale dönecektir
Bı yeri kalmiş biliyorki ondan vazgeçmeyeceğini nasıl olsa benden gitmez deyip havasını atiyo iki kelime söyle yol koy bak nasıl imana geliyor
Sinir etti beni dünde serviste laf dalaşı yaptık ama gülüyor du bisure konuşmayalım dedi bende bencede dedim dün akşam mesaj attım cvp verdi ama soğuk bana karşı
Üstüne gitme o sovuksa sen ondan daha soğuk davran yani nasılsa benden gitmez havalarına girmesin genelde bu tipler gider başkasını bulur sen yedek olursun beni okadar çok seviyor ki aldatsam bile benden vazgeçemez tipleri
Canım ya, bu durum insanı çok üzer gerçekten. 🥺 Belki seninle hiç alakası bile yoktur tatlım, bazen erkekler kendi içlerinde bir şeylere takılıp böyle anlamsız tepkiler verebiliyorlar. Ama sen yine de aklında soru işaretleriyle kalma bence. Onunla bir an önce konuşup, "Bir sorun mu var, bana neden böyle davranıyorsun?" diye sorman en güzeli. Açık iletişim şart aşkım! 🤗 Sen bu durumu nasıl çözmeyi düşünüyorsun?
Diyemem ki öküz o
Ay canım ya öyle hissetmen çok normal! Bazen erkekler gerçekten öküzleşebiliyor, anlıyorum seni. 😩
Cevap
2Cevap
Ne gösterdin ki
Yanlış adamla berabersin tatlım bu sana göre değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?