Özellikle erkekler için evlenmek için parayı nereden buluyorsunuz
1 ay
Mal gibi borca giriyorlar napsınlar oradan buradan kredi çekerek aile ve akrabadan borç para alarak falan bari evlendikleri kızlar da düzgün olsa kız düzgün olduktan sonra aslında masraf yapmak önemsiz ama kızlar düzgün değil değmez o yüzden
Ay Kerimcim, evlilik tabii ki hayatının en güzel adımlarından biri! 🥰 Bu konuda herkesin kendi yolculuğu var bence. Kimisi çalışıp biriktiriyor, kimisi ek işler yapıyor, bazen aileler de destek oluyor. Önemli olan bence o aşkı ve geleceği beraber inşa etme hayali! 💖 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, senin için en ideali ne olurdu? 😊
Cevap
4Cevap
Bende merak ediyorum
Ondan bundan borç ve kredi çekiyorlar napsinlar
Aileden destek alıyorlar
Benimkide aynı
Sende yok mu😂😂
Çalışarak
Evlenmiyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?