Uzaktayken sevgilimle hep kavga ediyoruz, ilgi ve odağını nasıl dengeleyebiliriz?

3 aylık güzel giden bir ilişkim var, sürekli görüşüyoruz ama uzağa gittiğimizde çok ağır kavgalar ediyoruz. Mesela daha önce memleketine gitti 1 haftalığına, yani gittiği anda atıyorum, az yazması veya az konuşmamız vs. bende birbirimize gereken özeni gösteremiyoruz, kopuyoruz kafasıyla, niye yazmıyon vakit ayır vs. O da aileme vakit ayırıyorum vs. dedi, kavgalar ettik. Sonra geçen 2 günlük arkadaşının ailesinin memleketine gitti. Oraya gidip karşı cinste var bu arada, oradaki herkesle konuşuyor, sohbet ediyor onlarla, oraya gidiyor buraya gidiyor, orada top oynamalar, eğlenmeler bunlar bana fena bir şekilde battı. Dedim eğlenirken bize de bir yazsaydın ya, bir mesaj, arama vs. Yapıyor da aklı hâlâ oradakilerle gülmek eğlenmekte, fena kavga ettik, hatta ayrılık mesajı attım ben ona neyse sonra çözdük bir şekil ama aramız şu an limoni. Çünkü ben şöyle düşünüyorum. O bir yere gittiğinde bütün odağıyla oradakilere dönüyor, yani sevgilisini aramak, mesaj atmak için yapıyor ama ararken bile odağı orada. Ben de odağının benden gittiği anda rahatsız olmaya başlıyorum ve ben mesela daha ilk görüşmemizden önce Kayseri'ye gitmiştim. 3 gün oradaydım, evet eğlendim, oradakilerle vakit geçirdim ama odağım hep ondaydı. Bir şey oluyor, onu mesaj atıyorum, bak biz şöyle yaptık şuraya geldik vs. Ama o bütün odağını oraya çeviriyor. Sorunu nasıl çözeceğiz, ciddi ayrıl demekten başka çözüm istiyorum, uzak ilişki yaşayanlar yardım.

Uzaktayken sevgilimle hep kavga ediyoruz, ilgi ve odağını nasıl dengeleyebiliriz?
Cevapla