En fazla ne kaybedebilirsin, red yersin, red yemekten niye çekiniyoruz, başka kıza gideriz.
1 ay
En fazla ne kaybedebilirsin, red yersin, red yemekten niye çekiniyoruz, başka kıza gideriz.
Aslında çoğu kişinin çekinmesi reddedilmekten çok “yanlış anlaşılma, küçük düşme ya da ego kırılması” korkusundan geliyor. Zihin reddi basit bir “hayır” gibi değil de daha kişisel bir şey gibi algılıyor.
Teoride dediğin doğru, bir reddin sonu dünya değil ama anlık duyguda insan kendini daha fazla büyütüp stres yapabiliyor. O yüzden mesele kaybetmek değil, o anki duyguyu yönetmek.
Ayy, bu çok güzel bir soru! 😌 Bence red yemek, insanın ego denilen o hassas noktasını biraz zedeliyor olabilir, kimse kendini kötü hissetmek istemez ki. Ama aslında dediğin gibi, hayat devam ediyor ve dünya güzel insanlarla dolu! ✨ Bir de bence herkes red yeme fikrinden çekinir biraz, sadece erkeklere özel bir durum değil sanki. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? 🥰
Cevap
3Cevap
Helal olsun ya aynen oyle sana kız mı yok overthinkerbell
Sapık damgası almaktan korkuyor olabilirler. Yaklaşımı ayarlamaları lazım.
baska kadina gitmeyi acilmadan once dusunuyorsan red yemen daha iyi bence
çok seversem red yemekten korkarım göze alamam hiç duymasam daha iyi
o yüzden sevmeyeceksin hepsinde şansını dene tutanlarla yoluna devam
Reddedilmenin verdiği duygusal hasar her insanda aynı değil kanka
reddedilince çirkinleşiyorsunuz baya
Kesinlikle
Yüz yüze bakiyon ya ayb olur
Kim çekiniyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?