Arkadaşlar, ailesi birlikteliğimizi istemedi, evden atacaktı. O hâlâ benimle birlikte, pes etmedi. Ailesi çok hakaret, küfür, tehdit etti onu. Uzak mesafe ilişkimiz var, 3 yıldır birlikteyiz. Benden korktuğunu söylüyor, ailesiyle aram iyi değil. Çünkü şöyle, bana büyü yaptırdılar ayrılalım diye ve ben kafayı yedim. O, ona rağmen onlara karşı durdu. Sabah da Anneler Günü'nü kutladım mı diye sordum. Ben annesininkini kutladım çünkü onun annesine kutlamadım, dedi ama yalan söyledi anladım. Daha var, işlerinden anlıyorum, yüz ifadesinden falan böyle. Telefonu kapattım, WhatsApp'tan mesaj attım, doğruyu söyle, dedim. "Evet, kutladım ama" dedi, "bir dakikalık yoksa" dedi. Onu tanıyorum, bana dedi huzursuzluk verildi dedi, kutlasın annesi o ama bana niye yalan söylüyor? Sizce ben mi çok abartıyorum? Ara verelim, dedim. "Senden korktuğum için" dedi, "sana yalan söyledim" dedi. "Seni kaybetmek istemiyorum onlar yüzünden" dedi ki arkamda da zaten anneci değilim, çıktım diyor. Annesinin numarası kayıtlı değil mesela, anneannesi engelli.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer