Muhafazakar aileye gelin geldim. Fazla yalan, samimiyetsizlik var aile icinde. Dogrulari konusunca bana sinir olurlar?

Yanlisi, dogruyu soyluyorum valla ister buyugum ister kucugum olsun. Fark ettim buyuk yanlis yapsada kimse birsey demiyor, ben dedim hatta birdaha olmasin dedim. Rahatsiz oldugum seyleri soyluyorum ama bu ailede kadinlar alismis herseye tamam demeye... sanki ayri bir dunyadayim. Kocami seviyorum yoksa 1 saniye bu tiplerle ayni ortamda bile durmam. Yani dedikleri kadar var... insan aileye gelince goruyor. Siz ne dusunuyorsunuz bu konuda?
Muhafazakar aileye gelin geldim. Fazla yalan, samimiyetsizlik var aile icinde. Dogrulari konusunca bana sinir olurlar?
Cevapla