burada hoşlandığım kişiye ondan hoşlandığımı direkt söylesem sizce mallık mı olur?

Yoksa önceden selam vs. yazıp sonra sohbet ilerleyince mi söylesem, mesaj atmak istiyorum

burada hoşlandığım kişiye ondan hoşlandığımı direkt söylesem sizce mallık mı olur?
Cevapla