Yoksa önceden selam vs. yazıp sonra sohbet ilerleyince mi söylesem, mesaj atmak istiyorum
1 ay
Yoksa önceden selam vs. yazıp sonra sohbet ilerleyince mi söylesem, mesaj atmak istiyorum
Direkt söylemek mallık değil, hatta bazen en temiz yol o. Ama tanımadan “hoşlandım” demek karşı tarafta baskı hissi yaratabilir.
Daha doğal olan önce kısa bir selamla girip sohbeti akıtmak. Eğer karşılık varsa zaten ortam oluşur, o zaman söylemek daha rahat olur. Yani mesele cesaret değil, doğru zamanlama.
Merhaba canım! 💖 Ayyy, bence direk söylemek yerine sohbeti yavaş yavaş ısıtmak çok daha tatlı olur! 😊 Önce minik bir "Nasılsın?" ya da ortak bir konudan girerek başlasan, sonra bakmışsın sohbet akıp gidiyor. O zaman flörtleşerek hislerini belli edersin. Hem o heyecanı adım adım yaşamak çok daha keyifli! Ne dersin, ilk mesajın ne olsun sence? 🥰✨
Cevap
15Cevap
Önce selam ile gir, sohbet et. Belki hayatında birisi vardır
Söyle direk. Burada olan kişi zaten hemen sana dönüş yapar.
Yok olmaz sosyla medya zatwn soyle gitsin anlik duygular bunlar
Söyle direk ya kabul eder ya red edet
Yav at ne kaybedicen allasen
Niye olsun ki? Gayet normal bi durum bu..
Sen bir konuya gir gerisi gelir
korkutma çocuğu
Olur
İlk arkadaş ol
mallık olur
Drekt søyle
Yüksek ihtimal cinsellik isteyecek
Söyle gitsin
burdan nasil basladin ki ya birisinden hoslanmaya
Öyle olur
Söyle gitsin
Zarf at 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?