Güzel doğmak ve yakisikli doğmak hayata 10-0 önde başlamak midir sizce?

Bence güzel doğmak ve yakışıklı doğmak hayata 10-0 önde başlamaktır, çirkin kız ve çirkin erkek olmak gerçekten çok kötü, çirkin kızların pek talibi olmaz, aynı şekilde çirkin erkeklerin de, mesela parası olsa bile sadece parası için yaklaşıp yakışıklı erkekle aldatılanları çok duymuştum, aynı şekilde güzel olmayan kızlara erkekler çok kaba davranıyor, güzellere aşırı nazik, prenses gibi davranıyor. Mesela eski flörtüm böyle yakışıklıydı, birçok kız yazıyordu, bir kişi olmuyor ise bile çok talibi olduğu için başkası ile de mutlu ilişki oluyordu. Ama sadece çirkin erkekle konuştum, o kadar düzgün davranmama rağmen kızlar ilgilenmiyor benimle diyordu, morali bozuktu. Aynı şekilde güzel kadınlar pek iyi bölüm okumasalar bile zengin erkekle evlenebiliyorlar, güzel olmayan kız pek yapamaz bunu. Bence hayata 10-0 önde başlıyorlar, haklı mıyım sizce
Güzel doğmak ve yakisikli doğmak hayata 10-0 önde başlamak midir sizce?
Cevapla