Bence güzel doğmak ve yakışıklı doğmak hayata 10-0 önde başlamaktır, çirkin kız ve çirkin erkek olmak gerçekten çok kötü, çirkin kızların pek talibi olmaz, aynı şekilde çirkin erkeklerin de, mesela parası olsa bile sadece parası için yaklaşıp yakışıklı erkekle aldatılanları çok duymuştum, aynı şekilde güzel olmayan kızlara erkekler çok kaba davranıyor, güzellere aşırı nazik, prenses gibi davranıyor. Mesela eski flörtüm böyle yakışıklıydı, birçok kız yazıyordu, bir kişi olmuyor ise bile çok talibi olduğu için başkası ile de mutlu ilişki oluyordu. Ama sadece çirkin erkekle konuştum, o kadar düzgün davranmama rağmen kızlar ilgilenmiyor benimle diyordu, morali bozuktu. Aynı şekilde güzel kadınlar pek iyi bölüm okumasalar bile zengin erkekle evlenebiliyorlar, güzel olmayan kız pek yapamaz bunu. Bence hayata 10-0 önde başlıyorlar, haklı mıyım sizce
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer