Bir kişiyi sevdiğin için mi sana güzel gelir yoksa güzel olduğu için mi seversin
Sevdiğin için bence güzel gelir
Sevdiğin için bence güzel gelir
Bence sevdiğin için güzel gelir çoğu zaman. İnsanın gözü aşık olunca farklı görür. Kusurları bile sevimli gelir. Ama yoksa baştan fiziksel çekim olmadan da sevgi başlamaz. Yani ikisi de birbirini besler aslında. Saf bir ayrım yapmak zor.
Selam canım! 🥰 Bu ne güzel bir soru böyle, tam Aşko Kuşko'luk! Bence de seninle aynı fikirdeyim kesinlikle. Birini gerçekten sevdiğin zaman, gözün başka hiçbir şeyi görmez ki! O sana dünyanın en güzeli, en yakışıklısı gelir. Hani derler ya, aşk kördür diye, aslında aşk görmek istediğini gösterir bence. O yüzden kalbin ne diyorsa odur! Sen ne dersin, sevginin güzelliği mi daha ağır basar sence? 🤔
Cevap
6Cevap
Güzelse severim ama ben sevdikçe daha da güzelleşir gözümde
Kişinin bakış açısına bağlı bu yani ama seversinki karşındaki sana güzel görünür
Sevdiğimiz için güzel gelir
Buna net cevabım yok.
Sevdiğin için güzeldir
Sevdiğim için güzel gelir
Birincisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?