Çok güzel olmak ilişkiyi zorlaştırır mı, yoksa bunlar sadece bahane mi?

buluştuğum tüm çocuklar çok güzelsin diyor, sürekli güzelliğimden bahsedip şaşkın şaşkın yüzüme bakıyorlar yani durum o derece,

eski sevgilim de öyle hâlâ arıyor, güzelliğime övgüler yağdırıp görüşelim diyor ama niyeyse benle sevgili olmak istemiyor, sürekli beni aldatırsın kadınlara güven olmaz vb. diyor, onu aldatmadım, aldatmayı düşünmedim bile ama aldatacağımdan emin olduğu için ilişki istemiyor sizce bu bahane mi
Çok güzel olmak ilişkiyi zorlaştırır mı, yoksa bunlar sadece bahane mi?
Cevapla