Neden ilgisiz ve meşgul erkeklere daha çok bağlanıyorum, bu döngüden nasıl çıkarım?

Normalde o kadar istemeyeceğim birisi diyelim ya da beğenmiş de olabilirim fark etmez, benden ilgisini çekse, uzaklaşsa, meşgul olduğunu cidden belli etse hemen bağlanmaya başlıyorum. Bu, kendime duyduğum saygı ve sevgi azaldığı için mi ve kendime değer vermediğim için olur mu yoksa bu herkeste mi böyle? İşi varsa, meşgulse onu daha çok düşünüyorum, profiline bakıyorum, ilgisini tekrardan bana gösterince iyice bağlanıyorum bu sefer. Sizce nasıl kurtulacağım bundan?

Neden ilgisiz ve meşgul erkeklere daha çok bağlanıyorum, bu döngüden nasıl çıkarım?
Cevapla