Konuştuğum erkekler benden hemen sıkılıyor fakat ben çoktan bağlanmış oluyorum, nasıl aşarım bunu?

Çabucak konuşmayı kesiyorlar ilk başta ilgi gösteriyorlar tabi.1 ay konuşuyoruz küçücük anlaşmazlikta anında gidiyorlar. Ben 1 haftada bile hemen bağlanıyorum ve gittikleri için üzülüyorum onlar niye üzülmüyor ya sorun bnde mi

Konuştuğum erkekler benden hemen sıkılıyor fakat ben çoktan bağlanmış oluyorum, nasıl aşarım bunu?
Cevapla