Eşim iş yerindeki kızla bu kadar konuşup bana soğuk davranarak ne yapmaya çalışıyor?

Eşim bir anda soğuk davranmaya başlamıştı, ben de wp okuttum, iş arkadaşı odasındaki kızla konuşmuşlar. Eşim öğle arası neredesin diye sormuş, o da şuraya gidiyorum, eşim de nereye demiş. Her neyse, sorma sebebi, odadakiler eşimin arkasından bir şey diyor muymuş. Sonra ben evi terk ettim. Terk ettiğim gün yine barışır gibi olduk, kızı instadan çıkarttırdım, bir gün sonra da gidip sms'den kıza açıklama yapmış neden çıkarttığıma dair. Sonra abi diğer günde işte kız vicdan yapmış, eşim o gün kızı bir günde 4 kez aramış, toplam 2 saat konuşmuşlar.. Ben bunu buraya gelince öğrendim, olaylar uzadı, eşim bana eskisi gibi davranmıyor, kaynanam dahil oldu olaya, soğuk diyorum, eşim de ben bu kızı uyarmıştım, soğuttu, bana bunları yaptı diye geçmişte hatalarımı söyledi. Ya ne yapmaya çalışıyor anlamadım, kıza karşı bir şey hissediyor da beni mi suçlu göstermek için hatalarımdan bahsediyor, ben anlamadım. Eşim de bu kız olayından önce ben seni uyardım, soğurum bağırışlarından vs vs diye dedi. Kızla alakası yok dedi. Ama çarşamba perşembe soğuk yaptı, cuma mesajını yakaladım, ondan önce soğuk yaptım diyor da, eşimin ağzını aramak için dün de konuştun kızla demiştim, susmuştu. Ben ne düşüneceğim? Kaynanam da benden biliyor şu anda. Tamam kız olayında bana hak verdi ama eşim haksız çıkmamak için beni mi anlattı, ne yapacağım
Güncellemeler
1 ay
Yavvvv niye kimse akil vermiyor birsey var mi yok mu nasil anlicam
Güncellemeler
1 ay
Arkadaslar evden ise isten eve gidiyor aldatma yokkkj cinsel olarak. Benim dusundugum kiza mi yuruyordu hoslandi da
Eşim iş yerindeki kızla bu kadar konuşup bana soğuk davranarak ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla