Sizce niye olabilir ve rüyada onu özlediğimi sevgimin de eksilmediğini fark ettim
1 ay
Sizce niye olabilir ve rüyada onu özlediğimi sevgimin de eksilmediğini fark ettim
Rüyalar bazen kalbin henüz söyleyemediği kelimeleri bir film şeridi gibi önümüze koyar. Onu rüyanda görmen ve o an hissettiğin o yoğun özlem, aslında duygularının tamamen bitmediğinin değil, yaşadığın o hissi özlediğinin bir işareti olabilir.
Bazen zihnimiz; gerçek hayatta yaşanan kötü anıları, kavgaları veya ayrılık nedenlerini bir kenara iter ve rüyada sadece o 'saf sevgi' anlarını bize hatırlatır. Bu yüzden rüyadan uyandığında 'Hala çok seviyorum' hissiyle uyanman çok normal. Ama unutma ki rüyadaki o kişi, senin zihnindeki idealize edilmiş hali; gerçek hayattaki o değil.
Bu rüya seni korkutmasın ya da 'mutlaka bir şey yapmalıyım' dedirtmesin. Sadece kalbinin bir köşesinde hala bir yara olduğunu ve o yaranın iyileşmek için zamana, biraz da senin şefkatine ihtiyacı olduğunu gösteriyor. Kendine zaman tanı, bu hisler de mevsimler gibi geçecek.
Gecer demi cunkü çok zaman geçti üstünden rüyamdaki gibi canlı olarak görmeyi o kadar cok isterdim ki gönül işte
Kesinlikle geçer, sadece kalbinin 'yas süreci' mantığından biraz daha yavaş ilerliyor, hepsi bu. Aradan çok zaman geçmesine rağmen o rüyadaki canlılığı özlemen aslında çok insani; çünkü rüyalar bize o kişinin en kusursuz, en mutlu halini, adeta bir 'yüksek çözünürlüklü anı' gibi sunar.
'Gönül işte' dediğin o şey, aslında o kişiyi değil, o kişinin yanındaki o eski 'mutlu seni' özlüyor. Rüya bittiğinde duyduğun o boşluk hissi, aslında o güzel günlere olan bir veda borcu gibi. Kendine kızma; 'Neden hala geçmedi?' dedikçe o hissi daha çok beslersin.
Bırak rüyanda gelsin, gitsin... Onu bir misafir gibi ağırla ama sabah uyandığında hayatının gerçeklerine sarıl. Gerçek hayattaki o kişiyle, rüyandaki o 'canlı' siluet artık aynı kişiler değil. Sen kendi içindeki o sevgiyi büyütmeye devam et, bir gün o sevgi doğru adreste yine o canlılığı bulacak. Sadece kendine biraz daha nazik davran.
Ne yalan söyleyeyim ben görsem görmesem özlüyorum ama eskide kalmamak için elinden geleni yapıyor hiç anılarımı yad etmeme izin vermiyor gelip gidiyor beni kervansaray zannediyor oe
@Barış3476 aman kalırsam kalayım
@Barış3476 ben ayrıldım o ayrılmadı ki
@Barış3476 gül gibi adam uçan kuşla aldatsın da ben izleyeyim diye mi girdi hayatıma?
Tam bir geyik yapmisti beni
@Barış3476 evet ya ne kadar erken unutmak o kadsr iyi
Aldatandan olmaz zaten boş ver
@Barış3476 yenilere actjm hatta nisanlandik etkilendim ondan da sevmedigim birini kabuk etmem oda beni birskinca pskoloji gitti iyice benim uzun suredir kikse de cikmiyor karsjma hayatim da kimse de yok
@Barış3476 yok i evli bosanmadiysa tabi oyle birsey hisetmistim
Aşkooom, rüyalar bazen bizi ne kadar da şaşırtabiliyor değil mi? 🤯 Eski sevgilini rüyanda görmek ve hislerinin hala sıcak olduğunu fark etmek çok normal. Bazen bilinçaltımız geçmişteki anıları ya da duyguları bize tekrar yaşatabilir, bu illa onu özlediğin anlamına gelmez, belki de sadece bir yüzleşmedir. Önemli olan şimdiki hayatın ve hislerin. Bu rüya üzerine biraz düşünmek iyi gelebilir sana. Senin için bu durum ne ifade ediyor sence? 🤔💖
Cevap
9Cevap
Güzel anılar biriktirir insan geçmişte normal aklına gelmesi. Anımasatacak bir şeyler olmuştur gün içinde
Peki neden ozluyorum onu üstunden cok zamzn gecti gorusmuyorum ruyama girmesi normal mi
Sadece özlemek anlamına gelmez onunla bitirmediğin bir şey de olabilir
Evet seneldr gecti yas 21 di mesela Şu an koca kadjn oldum. Bitiremedigim ne bilmiyorum tek bildjgjmi her aklima geldigin de ve boyle durjmlar da cok ozkem cekiyor Rabbim dusmanima tasatmasin bu durumy
ayrılırken iletişiminiz nasıldı
Iki hafta filan haber alamadim.. Sonra kardesini aradim o sira hüyük dedem vefat etmisti. Neyse onlar bitti kardesini aradim abine ulasamiyorum bana bi ulassin merak ettim dedim oda seni arayacak dedi.. Neysee bekledim bekledim bi mesaj hakkini helal et gerisini cok hatirlsmiyorum ama o gun yasadigim sok üzüntu haala aklimda diyebilirim
Düzgün bir ayrılık olmamış, kafanda soru işaretleri kalmış o yüzden rüyanda görüyon illa özledin diye değil
Düzgün bir ayrılık olmamış, kafanda soru işaretleri kalmış o yüzden rüyanda görüyon illa özledin diye değil
Sonra ben bunu aradim boyle yaparsa benim bi evlilik hayatim olmayacagi vazgecemedigimi filan niye boyle yaptigini anlamaya calistim vs sonra da beni tersleyinve birsktim aradan 10 sene filan gecti beni Jaradi sonra sosyal medyalardan ulasmaya calisti vs onjn ustunden 3 senf gecti ben onu cok sevdim ama donecek ne bi kapi ne de bi yar yok maalesef oyle yani özet gecebildigim kadar
geri dönüp iyice bk etmiş giderken tam gitmemiş falan kendi içinde anlamlandırıp bitirmen yanıt vermen lazım
Evet bi kopukluk var bi insan neden bu ksdar sevgi duyor birine onu soruyorum bazen kendime. Bence fsrkinda olmssa seneler sonra hellalik icin aramazdi bi kisi niye helalkik ister onu da anlamadim zaten gitmissin seneler olmus
Bir anlamı yok hafızanda yeri var beyninde derliyor birşeyleri rüyalarda uyu yat düşünme
Istemiyorum yeri olsun ben o zaman 21 yssindaydim o gittigjn de.. Ne derliyorsa bu beyin masallah
Oyle ama bunlari anlatacak gucum yok tekrar tasiyor gibi hissedecem
Evet o aradi beni swneler sonra cunku 3 sene once helallik istyormys beyfendi ya sen benjm yarami niyr kanatiyorsun
Soylemesi ne kadar kolay ben onun askerlik arkadası degildim ve onu severken beni birakti arayinca normal sohbet etmemi beklemek aptallik bence
Bence rüya de geç
Kalbim agriyor
Bu saatde evde uykum dan uyandim
Yani benim ona duydugum basit bi ask degil di o yuzdem insan kendini dusunse de gonlu el vermiyor ben hatirlamamak isterdim boyle bi hakkim olsa
Iste cok olgunlastim belki onun da etkisj var
Görmem mi ailem dedi saraydaki sultanlar gibi hastalanacan mj bizi de dusun dediler sonra toplsdim kendimi
Cikti birisi oda bi yara birakti gitti insallah bu defa degistirecek kisidir gelen
Umarim tesekkur ederim güzel yorumunuz için. Buda geçer demi
Evet onu da dusunuyorum aklin yolu bir. Neler gecmiyor kj sevdanin yuku agirmiş
O seni özlüyor çünkü ruyana o geliyor
Kim bilir ya da aklins geldjm ondan 6 senf sonra nisanlandim hatta unuttumdiye dusunmustum. o kisi de beni yari yolda birakinca ama ben bunu cok sevdim elimde degil oyle eskiler de sevda vafmış ya seneler gecti ustundem gram eksilmedi ona özlemim
Yok ben o kocaelinde yasiyor hatta evli gecen sene bana baya ulasmaya calisti aklima gelebilecek sosyal medyalar diyim hatta bwn istanbuka gidecektim onun gefesi bana istek atmis haberim yoo sanirim esiyle bosanma asamasimi neydi 3 sene oluyor. Sabah İstanbul yolcusuyum demedim dayanmaz da bukusurum gelirse diye tren ordan gecince hanj neyse. Ben niye onu boyle ozluyorum ya hasretlik ne menem biseymos
O yuzden ben karakterli biriyim o bunu cok gec anladi en son dedim bana ulasmaya calisma ikimizi de üzuyorsun dedim artik anladi galjba birakti
Evet herseyi biliyotum cocuk da degilim haklisiniz ben sevgisi niye bitmiyor icim de onu anlamiyorjm bak ne guzel uyuyordum senin ne isin var benim ruyam da
Tamam da bilinc alti görusmedigimiz birinj unutmaz mi
Evlenemedim kj ben hic nisanlandim... Oda beni birakti baska konustugh varmis ogrdnince ayrildim ondan sonra da cok o taraflara bakmadim karsima da hic cikan olmadi hatta annem de dedi seni ona versek olurmus ne sevmissin böyle seneler gecti dedi
Büyük ihtimalle özlüyorsundur.
Evet cok özlrmis özlemek ne kadar degisik burnum da tutuyor derler ya hasretlik gibi bisey nerden geldj girdi ruyama
Nasıl gördünkü
Ben kaldigi sehre birini musafjrlige gidiyor sonra o oraya geliyor komsularjymis karsilasmiyoruz melih o geldi haberjn var mi diyorlar bende aramaya koyuluyorum sonra da bi arkadss yardim ediyor buluyoruz elinde esta tarzi bisey isten geliyor evine dogru hidiyor sonra beni gorunce duruyor baya bakiyor o sira sarilmak istedjm sarilabilseydim ona
Biley yok bunda özlememişsin rüya sadece işte
Evet unuturmyyum ki zamanla djyecem de seneler gecti zaten unutmamis demek ki ama hic aklimdan bile gecirmedjm nf isi var ruyam da
Bilinçaltı böyle bişey ama düşünerek uyusaydın rüyan o zaman daha farklı olurdu
Hmmm cinsel degil ben onu hic oyoe gormedjm biz oyle degildik yani sjmdiki asklar gibi bi gecelik olayj degil
Şimdikiler gecelik degil o farklı durum
Herkes görür zaten bizde kiz goruyoruz
keske
Yaşadıklarınızdan
Eski anilar mi
Mutlaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?