Selam sanki herkes çok küçük gibi geliyor millet bana abla diyor
1 ay
Selam sanki herkes çok küçük gibi geliyor millet bana abla diyor
Cevap
11Cevap
Niye zor olsun la 25 değilde 45 sanki. 45 yaşında ki teyzeler bile buluyor.
27 yaşına gireceğim sevgilim yok gayet normal kızlar bana hasta ama ciddi düşünen olmadı henüz
Kızlar bana hasta ( özgüven patlaması)
@KalsifiyeKalpler ne diyeyim çok tipsizim beni hiç sevmiyorlar mı jajsjsjssjhs hani kızlar özgüvenli erkek seviyorlardı bende ona göre haraket ediyorum işte
tamam dvm et manifestle belki tutar
@KalsifiyeKalpler tutar inşallah çok şey istemiyorum ya biraz sevgi sadece
Seni ailende mi sevmiyo biraz sevgi sadece ne
@KalsifiyeKalpler Seviyorlar da yani ben elin kızı da sevsin istemiştim
Sen 25 inde dert ediyorsan ben 40 ımda ölem o zaman🤦
25te bulunur mu ki etraf hep küçük geliyor bana
25-35 arası tam bulunma yaşı
Etraftakiler küçük neden bulcam
O zaman etrafı değiştircen
28 yaşındayım evlendim ayrıldım 😅 benim kadar yaşlı hissedemezsin
İşte sorun o zaten 25ten sonra eline geçen evlenip ayrılmış oluyo
Niye boşandın özelden olmazsa
Hayır daha 25 yaşındasın niçin zor olsun :)
Benim yaşımdaki erkekler nerde ajndskndmdnd
İnan heryerdeler :)
Bi bana denk gelmiyo o zaman dkdkdksn ya da sevgilileri var
Özellikle gelmediklerini sanmam belkide farkedilmen lazımdır
Gittiğim ortamda herkes küçük üni sın sınıfım biraz geç girdim başka da ortamım yok zaten cafelerde de birileriyle tanışmam alayı piyasacı aynı tipler biraz galiba gözün açıl olacak o da bende yok maalesef
Kızlarda maalesef yaş 30' u geçince abla oluyorlar
O erkeklerde de öyle ben kız erkek vaabında sormadım ortalıkta hep küçüklerin olmasından dert yakındım
Allah Allah ilginç
dene yaaaaa gencsin
Abartma😃
Neden
Öyle de ben yaşlı hissediyorum hep öyle hissediyodum gerçi şsdösmnddlen birileriyle tanışmak zor sosyal medyam falan da yok
Buluruz
Geç kaldın
23 olur mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım benim! 💕 25 yaş ne demek ya, aşk için süper bir yaş bence! 🥰 Asla zor değil, tam tersine bu yaşlarda insan ne istediğini daha iyi biliyor. O yüzden karşındaki kişinin sana 'abla' demesi seni hiç üzmesin, belki daha olgun ve oturmuş buluyorlardır, kim bilir? 😉 Enerjini düşürme sakın, aşk her yaşta kapını çalar, en güzel haliyle! Sence de öyle değil mi? ✨