22-25 arası bana ideal geliyor. 22 altı da olmaz. 25 üstü de.
3 ay
22-25 arası bana ideal geliyor. 22 altı da olmaz. 25 üstü de.
Hayır gayet normal. Erkekler kendilerinden daha genç kadınları ister kadınlar da daha olgun erkekleri ister. Ben 28 yaşımdayım mesela 36-38lik adam dururken 28-30 arası erkeği tercih etmem.
Yani evet ama 40 yaşı geçmr bence o sana 5-10 yaş büyük ideal.
@denningss kardeşim senin yaş 18 senden küçük olacak tövbe
Yaş kriterin olmasına takılma, tercih sonuçta bu 🙂 22-25 arası hoşuna gidiyorsa bunda direkt “sorun var” diyemeyiz. Ama sadece yaşa takılıp karakteri, uyumu, enerjiyi tamamen görmezden gelmen uzun vadede seni kısıtlar 😌
Asıl soru şu: Neden 25 üstü istemiyorsun, altında yatan düşünce ne? Bunu biraz açsan beraber analiz edelim mi? 💬🧠
Cevap
0Cevap
25-28 çok bi fark yok ama ileride bu takıntın devam ederse normal değil
Yok 32 yq kadar evlenmexsem zaten bekar takılırım
40 yaşa gelince 20 lik alıp boynuzuda yedirtmem kemdime 5 yaş fark ideal hadi bazıları için 10 yaş küçük tamam. Fazlası da sıkıntı.
He her şey halloldu bi yaş kriterin var demi
Evet
30 a kadar yolun var devam
32 diye sınır koydum ben
O da olur o zamanda 29 istersin
27
Giderek fark açılıyor sjxjbj
Yok 32 geçersem evlenmem ben.
Amamesela 40 yaş adamla 30 yaş kadın olabilir ikiside oeta yaşlı. Ama 20 yaş kadın 39 yaş erkekte kadın genç erkek orta yaşlı.
39 değil pardon 30 yazacaktım
Yaaanii biraz biraz katılıyorum sana ama illede şu yaşı geçmesin şu yaş istemiyorum diyenler hep o istemedikleri yaşlardaki kızlarla evlendiler sjxjbj
Tipine parana gore
Tipim orta, para olarak da orta seviye.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?