28 yaşındayım, 25 yaş üstü kız istememek normal mi yoksa bende mi sorun var?

22-25 arası bana ideal geliyor. 22 altı da olmaz. 25 üstü de.

28 yaşındayım, 25 yaş üstü kız istememek normal mi yoksa bende mi sorun var?
Cevapla