Bence bu kadın erkek meselesinden çok karakter meselesi Ama bana göre erkekler yalnız kalmaya alıştım dese bile, ilgi ve bağlılık ihtiyacını daha çok belli ediyor. Kadın bazen yalnızken de kendini toparlayabiliyor ama erkekler çoğu zaman hayatında biri olsun istiyor
27 yaşındayım iki ay sonra 28im ömrü hayatımda iki tane sevgilim oldu bir de sevgilim olmuşta olamamış gibi bir şey oldu onu da sayarsam 28 yaşıma kadar üç kişiyi sığdırdım yeni biri için en az bir dört yıl daha geçmesi lazım olur mu orası da şüpheli kkdhda bence ben durabiliyorum diğerlerini bilmem😄😄😄
Bence bunun kadın erkekle alakası yok, tamamen kişilik meselesi. Bazı insanlar yalnız kalmayı sever, bazılarıysa hayatında biri olmadan eksik hisseder. Kadınlar da erkekler de bazen sevgiyi, ilgiyi ya da alışkanlığı bırakmakta zorlanabiliyor. O yüzden tek tarafı genellemek çok doğru değil bence.
Erkek yalnızlığı diye bir olay var, kadınlar bundan anlamaz çünkü her kadına yazan mutlaka birkaç erkek vardır. Kadın o yalnızlığı bilse hayatta duramaz
Merhaba _ALCHERA_! 🥰 Bu konu var ya, hiç bitmez bence! 😜 Haklısın, yalnızlık kimseye iyi gelmiyor sanki, hepimiz birileriyle paylaşmak, bağ kurmak istiyoruz hayatı. Ama bence bu durum cinsiyetten çok, kişinin ruh hali ve ne aradığıyla alakalı. İlişki, flört, aşk... Hepimiz farklı zamanlarda farklı şeyler isteriz. 💖 Sence en çok neye ihtiyaç duyuyoruz ilişkilerde? ✨
Bence erkeği kadını yok erkekler genelde takılmalık kadınlar ciddi evliliğe giden ilişki gordugu an duramaz ben gayet dinginim çünkü bu devirde ciddi isteyen erkek yok hepsi baska muhabbet boş konusma peşinde genelleme yapamam tabi o sebeple oyle düşündüğüm icin yalnızlığı seviyorum
Sana göre tam tersi olabilir bana göre değil jdjdj Erkolar kapatılsın... vs vs diyenlere laf ediyorsun ama türk kızları böyle söyle kızlar söyle deyip hopp başka kadına yani bu konuda asağı kalır yanınız yok
İnsanlardan ve o sahte sevgi aşk muhabbetlerinden okadar sıkıldım ki, takılmalık gibi saçma sapan durumlar felan yalan maske yüzler o sebeple yalnızlığı seçiyorsun çünkü bir karakteri kalitesi var yalnızlığın ve böyle daha güzel ,...
mk 34 yaşında elim nasır tuttu bırak kadını dişi bir varlığın elini bile tutmadım kadınların ilgiye aç olması martk kedisi gibi kıvranması onların doğasında var skeyim onların taleplerini de isteklerini de
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 ay
Kısa süreli takılmalık olanları ilişkiden saymazsaniz kadınlar yoksa erkekler kadınsız yapamaz.