Esimin dogum gunumu unutmasina cok kirlidim, boyle bir durumda ne yapmaliyim?

İş için şehir dışına çıktı, bugün doğum günümdü, bir şey yokmuş gibi arıyor ediyor, çok kırıldım. Gitmeden önce bir tane çanta aldı doğum günü hediyen diye, ben onun doğum gününde o kadar özenmiştim ki, o da geçen yıl bana özenmişti. Hediye istemiyorum, güzel bir mesaj bile yeterliydi, unuttu herhalde, çok üzücü.
Esimin dogum gunumu unutmasina cok kirlidim, boyle bir durumda ne yapmaliyim?
Cevapla