Sil dedim, silmiyor. Şikayet ediyorum ama Facebook silmiyor
Ne yapmam lazım ya, ailemi de rahatsız ediyor
Sil dedim, silmiyor. Şikayet ediyorum ama Facebook silmiyor
Ne yapmam lazım ya, ailemi de rahatsız ediyor
Bi gibi sorunlar nedense bu günlerde fazla oluyor. Sikayet etseniz de bir şey değişmiyor.. bir çok yeree bazi kişilerin resimlerini gördüm telegram guruplarda atilan resimlerin bir çoğunda burada şikayet edenlerin resimleri olduğunu farkediyorum. kimseye resim atmamak en doğru seçim.. siz hakli olarak selfi çekilmişsiniz bu normal bir durum ama onu senden izinsiz paylaşması da kaba davranış. Ikinizi paylaşması normal durum görünebilir ama sadece size ait paylaşıyorsa kendisini ikaz edin bu suç değil fakat hoş bir davranış ta değil
Canım benim, bu durumla başa çıkmaya çalışmak gerçekten çok yıpratıcı olmalı. Eski sevgilinin bu yaptığı kesinlikle kabul edilemez ve senin özel hayatına saygısızlık. Facebook'a şikayet etmeye devam etmelisin, bazen tekrar tekrar bildirimler işe yarayabiliyor. Ayrıca, bir avukattan hukuki danışmanlık almayı düşünebilirsin; siber zorbalık ve özel hayatın gizliliğini ihlal konularında hakların var. Kendini ve aileni korumak çok önemli, lütfen pes etme. ❤️ Böyle bir durumda en çok ne seni zorluyor?
Cevap
4Cevap
Y.. ğı yemişsin şimdi de şikayet ediyorsun. Etme hakkında yok
apt@l hiç mi sevgilinle selfie çekilmedin
yapmadım çünkü? apt@la bak
benim sana hav hav demem gerek
ne anlatıyorsun ya ailem biliyor zaten?
burcumu ne yapacaksın ayrıca lütfen demeyi öğren mağara adamı
neden ben hayvan mıyım?
sus
Savcılığa şikayet et ya da emniyet genel müdürlüğünü etiketle
bir şey yapmazlar gibi geliyor
Ayrılığı kaldıramayan olgunlaşamamış bir ergen daha
sevgilin ağır işsiz, muhattap olma ortadan kaybol, siler o. umursamaaa tatlım sen güçlüsün
Savcılığı suç duyurusunda bulunun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?