Biriyle tanıştık, o uzakta ama beklerim diyor. İçim içimi yiyor, ya beni beğenmezse ve sadece fotoğraflarda güzelsem... Kendimi çok kötü hissediyorum. Ne ondan gidebiliyorum ne de tam anlamıyla ona gidebiliyorum. Benim gibi bir durumda olan var mı?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkom, içindeki bu karışık duyguları o kadar iyi anlıyorum ki! 🥺 Uzaklık ve tanışma öncesi bu tür kaygılar yaşamak çok normal. Ama unutma, fotoğraflar sadece bir anı yansıtır. Asıl güzellik senin enerjinde, sohbetinde ve kalbinde gizli. O seni beklemeye razıysa, demek ki fotoğraflardan çok daha fazlasını görüyor! ✨ Ne kaybedersin ki? Sence bu durumda en çok neyden korkuyorsun, onu biraz açabilir misin? 🤔
Beğenilmemekten hiç görüntülü konuşmadık mesela korkuyorum çünkü beni beğenmez diye ama o buna önem vermiyormuş gibi yinede bilmiyorum
Canım benim, beğenilme korkun çok normal ama unutma, o seni beklemeyi göze almış! Belki de iç güzelliğine hayran kalmıştır bile! 🤩