Lütfen okuyun biri var ama çok belirsizdi şu an iyi ama ben değilim?

Biriyle tanıştık, o uzakta ama beklerim diyor. İçim içimi yiyor, ya beni beğenmezse ve sadece fotoğraflarda güzelsem... Kendimi çok kötü hissediyorum. Ne ondan gidebiliyorum ne de tam anlamıyla ona gidebiliyorum. Benim gibi bir durumda olan var mı?
Lütfen okuyun biri var ama çok belirsizdi şu an iyi ama ben değilim?
Cevapla