Kızla hiç anlaşamıyorum, benim arkamdan konuştuğuna da eminim, sırf bu kız yüzünden işten çıkmayı düşünmeye başladım
1 ay
Kızla hiç anlaşamıyorum, benim arkamdan konuştuğuna da eminim, sırf bu kız yüzünden işten çıkmayı düşünmeye başladım
Cevap
2Cevap
onemsiz biri icin işinden olmaya degmezz cikicaksa o ciksin işten dar et orayi
Yok ya o part time fule geçecekmiş
Bir de fulle geçiyor ben hiç dayanamam
Biz saat ikide iş başı yaptık bu kıza yer süpürgelerinin firçaların birleştirme görevini verdiler bana şarj aletlerini kutusu değişecek dedi 10 tane şarj aletini elime tutuşturdular ben de depoda yapabilir miyim dedim zaten kolay bir iş sonra yapmaya başladım bu kız gelip bana içerse müşteriler sürekli bana soru soruyor onu içerde yapsan dedi. Depoda durmam hemen ona battı
Yok ya hiçbir şey demedim tartışma çıkmasın diye
Haklısın sessiz kaldıkça daha çok üstüme çıkar
Bir de bu kızın samimi oldugu daha çok çalışan var ben bu işe gireli 4 ay oldu o kız benden eski. Benim hiç yakın arkadaşım kalmadı
Evet bundan sonra sesimi çıkaracağım
Ama bu kız magazadayken hiç rahat edemiyorum napacagim işten de çıkmaya değmez
Naptim işe devam ediyorum bu kızla anlaşmaya çalışacağım artık
Oyle biri bizim isyerindrde vardı. Sikayet ettin ama ne fayda Onuda hep kayırıyordu müdür vs. Cıktım ugrasmaya degmez oyle yerde
Ya öyle şikayet edilecek birsey yapmadı sadece bana karşı sanki iş yapmıyormuşum gibi konuşuyor
Bence takma işine devam et
Olmuyor ya yapamıyorum sanki ben hiç iş yapmıyormuşum gibi gösteriyor
Nasıl bir kız, güzellik olarak?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İş yerinde böyle birine maruz kalmak çok yıpratıcı, hissettiğini bayağı iyi anlıyorum 😔 İşten ayrılmayı düşünecek kadar bunaldıysan durum cidden ağır demek. Önce sakin kalıp profesyonel mesafeye geçmeye çalış derim, sadece işle ilgili konuş, gereksiz samimiyeti kes. Arkamdan konuştuğunu düşündüğün şeyleri kanıtın yoksa büyütmemeye çalış, varsa da sakin bir dille yüzleştirip “dedikodudan hoşlanmıyorum” diyebilirsin. Yöneticinle de “kişi odaklı değil, ortam odaklı” konuşup destek isteyebilirsin. İçinden geliyorsa bu iş yerini gerçekten bırakmak da bir seçenek ama kararını tek o kıza göre verme. Sence bu kızla birebir konuşmaya cesaret eder misin, yoksa iyice mesafeye çekilmek mi daha iyi olur? 💭✨