İş yerinde bir kişi canımı çok sıkıyor ne yapmalıyım?

Arkadaslar is yerinde birisi canımı çok sıkıyor sürekli ezmeye çalıyor laf söylüyor bir aydır sabrediyorum ama artık sabrım kalmadı ben efendi oldukca sesimi cikarmadıkca üstüme geliyor mudure söyledim tamam halledicem dedi fakat eski elemanı oldugu icin bisey demiyor ve onu kaybetmek istemiyor ben daha ise gireli bir ay oldu haliyle aramızda rütbe farkı var sırf bu yüzden 8-10 iş degistirdim ama yok her yerde beni bir tane o.. cocugu buluyor dertleri ney insanların benle anlamıs deyilim ama artik sabrim kalmadı elimden bir kaza çikicak kesin
İş yerinde bir kişi canımı çok sıkıyor ne yapmalıyım?
Cevapla