2 haftadır flötleşiyoruz. Sadece bir kere birbirimizi gördük. 2 hafta bekletmem yanlış mı daha fazla tanımak güvenmek istiyorum?

2 haftadır flötleşiyoruz. Sadece bir kere birbirimizi gördük. 2 hafta bekletmem yanlış mı daha fazla tanımak güvenmek istiyorum?
Cevapla