en yakın bir arkadaşımla sevgili oldum ve onu beğenmiyorum ne yapmalıyım ayrılırsam arkadaş kalamayız her şey tamamen biter ve ona çok alıştım 2 yıldır çok yakın arkadaşız ona çok bağlıyım ondan başka her şeyimi bilen yok
1 ay
Şimdi olmazsa sonra olacak. Ya devam edeceksin körü körüne ya da ayrılıp komple ilişkini keseceksin. Başka bir yolu yok ki. Bir daha aynı olma ihtimalimiz çoook düşük. Zaman geçtikçe daha zor olacak bu arada onu da unutma.
Bunu yaşamak gerçekten kafa karıştırıcı, seni anlıyorum 🥺💕 Hem alışkanlık, hem bağ, hem de suçluluk duygusu karışmış gibi. Ama biriyle sevgili olup ona çekim hissetmiyorsan, uzun vadede ikiniz de mutsuz olursunuz canım 😔
Dürüst ve nazik olman en doğrusu. “Seni kaybetmek istemiyorum ama sevgililik bende aynı duyguyu uyandırmıyor” diye açıkça ama yumuşak bir dille konuşabilirsin 💬🧡 Arkadaşlık riskli evet, ama bazı bağlar şekil değiştirerek de kalabiliyor.
Sen sence, onu kaybetmekten mi daha çok korkuyorsun, yoksa ona haksızlık etmekten mi? 🌙✨
Cevap
6Cevap
“Evet, ayrılırsan arkadaşlık bitebilir ama şu an zaten sağlıklı bir ilişki de yok gibi görünüyor.”
idare eder mi, diyorsun..
İnsan arkadaşı ile sevgili olur mu
Ayrıl biter ama
Biter
Bikere ver bari
Ağlamasın garip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?