Kızlar, en yakın erkek arkadaşıma aşık oldum sanırım, arkadaşlığımız bozulacak diye açılamıyorum da. Ne yapmalıyım sizce?

o da bana çok yakın davranıyo, ortak arkadaşlarımızın hepsi çok yakışıyorsunuz falan diyorlar hatta dün telefonda konuşurken bana birbirimizi her düşündüğümüzde ne düşündüğümüzü kağıda yazalım 3 gün sonra da birbirimize verelim dedi. konuşurken kanka kanki falan diyo ama hareketleri hiç öyle değil. napıcam ben imdat:(
Kızlar, en yakın erkek arkadaşıma aşık oldum sanırım, arkadaşlığımız bozulacak diye açılamıyorum da. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla