sizce 23 yaşındaki bir erkeğin 17 yaşındaki bir kızla konuşmak istemesi, ilişki kurmak istemesi normal mi
1 ay
Arada 6 yas var sanirim. Boyle bir iliskim gecmiste olmustu tavsiye etmem akli fikti sekste oluyor o kisilerin tabi ISTISNALAR HARIC harcanirsin kardes yas kucukse ki kariyer planlarinda varsa evlenme vb tarzi seyler gec olur oyle olacagi icin biraz daha ileri yasta sev yapmak daha dogrudur sahsen ben 17 yasimda olsaydim oyle yapmak isterdim gecmiste.
evet cok haklisiniz tesekkurler
Rica ederim
23 yaş büyük, 17 yaş küçük taraf için bence kesinlikle sağlıklı değil 🥲 17 yaş hâlâ lise, ergenlik, kimlik arayışı dönemi. 23 yaş ise yetişkinlik, sorumluluk, güç dengesi bambaşka. Güç farkı, manipülasyon riski, duygusal sömürü ihtimali çok yüksek 🚨 Hukuki olarak da sıkıntıya girebilecek bir alan.
Sen bu soruyu kendin için mi soruyorsun, durumun içinde misin, yoksa çevrenden biri mi? Anlatmak istersen konuşalım 💬💖
Cevap
19Cevap
o her kimse Pedofili ş erefsiz
Olabilir ya genç kızlar az büyük erkeksen hoşlanıyor genelde ama erkekler çekinir biraz yaşı ufak diye reşit de degil
Normalde normal değil tabikide o yaştaki kızla başka ama la konuşmak ister biliyorsun ki
iliski amacla konusmak istedigi soyleniyor bana karsi ama ben de normal bakmiyorum evet sadece cevremdeki kizlarda da 18 yasinda bir kiza 22 yasinda erkekle sevgili oluyor mesela ondan dolayi sormak istedim
Zaten gelişim sürecine baktığın zaman erkekler geç olgunlaştıgi için genelde kızlar 3-5 yaş üstü erkeklere yönelim oluyor..
normal degil benimki bulusurken bile korkuyodu ailem ihbar eder diye dhdjjd
yas farkiniz kacti
ben 16ydim o 19du o zamanlar yani Şu an 20yim
Olmaz erkegin başını yakma
bir sey yok ortada iliski veya konusma yok yani ve benim yaptigim bir seyde de degil
Pedofili anasını satayım
Değil Ayrıca kanunlara da aykırı
Yani biraz fark var ama anormal denemez
Saçmalamayın artk pedo bu
Pedo falan değil kız aklı başında
Çocuk yetişkin değil genç 40 yasinda degil
Bu kızlaeda gram akıl yok
ya cevremdeki cogu kiz arkadasimlarimin sevgilileri 22 yaslarinda vb. o nedenle de sormak istedim arkadaslarim 17-18 yaslarinda
Amaç büyük ihtimalle cinsellşktir
Reşit olmayan kızla olmaz. Pedoooo
Ne zaman 18 olcak
3 ay sonra
hayir Şu an oyle bi durum yok fakat cevremde de cogu kizlarin sevgilileri kendinden 4-5 yas buyuk o nedenle sormak istedim
Assssla normal değil. Uzaklaş bacım
17 çok küçük ya
Normal
Hayır
Çocuk istismarı
17 yasinda birisi ile seks mi olur
Normal değil
akıl var mantık var ya
Değil
Normalll
Sıkıntı
Olmaz
Normal değil...
Şikayet et şeefsizi
cevremdekiler reşit olmama cok az kaldığı için normsl oldugunu soyluyorlar o nedenle sormak istedim ben de normal bakmiyorum
Seni kullanmaya çalışıyor
iliski istedigi soyleniyor ama bana da normal gelmedi acikcasi
Nasıl ilişki?
yani sevgili olmak anlaminda ama ben de amacini anlayamadim
Kesinlikle uzak dur. İstismarcı biri. Konuşmayı kes o kişiyle
evet haklisiniz öyle yapacagim cok tesekkurler
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?