17 yaşında kız ve 22-23 yaslarında erkeğin sevgili olması normal mi sizce?

Kız kardesim 17 yasında 8 aydir sevgilisi olduğunu biliyordum ama çocugun yasını bilmiyordum sonradan 23 yasında oldugunu ogrendim ve normal karsılamadım sizce normal mi bu durum

17 yaşında kız ve 22-23 yaslarında erkeğin sevgili olması normal mi sizce?
Cevapla