35 yaşındaki bir adamın 20 yaşında ki bir kızla ilişki yaşaması normal mi?

Tabii ilişkilerde yaş farkı olabilir ama 35 -20 yaş farkına nasıl bakıyorsunuz? Bence 35 yaşında ki bir adamın NERDEYSE kızı yaşında ki biriyle birlikte olması hoş değil yeğeni gibi durur çünkü arkadaşımın sevgilisiyle arasındaki yaş farkı böyle ama anlatamıyorum nasıl açıklayacağımı da bilmiyorum help me
35 yaşındaki bir adamın 20 yaşında ki bir kızla ilişki yaşaması normal mi?
Cevapla