4 senedir tanışıyoruz bana karşı ilgisi azaldı geç bakıyor değişik kelimeler kullanıyor benim kullanmadığım az önce yazdım normalde 5 dk'yı geçirmezdi evde ve yarım saattir bakmıyor bir şey soruyorum üşendim anlatmaya buluşunca konuşalım diyor
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgilinle durum baya canını sıkmış, hissettim 😔 4 sene az değil, insan böyle değişimleri görünce kafası karışıyor. İlgisinin azalması, mesajlara geç dönmesi, üşenip “buluşunca konuşalım” demesi kesin aldatıyor demek değil ama bir şeylerin yolunda gitmediği çok net 😕
Burada en sağlıklısı, açık açık “son zamanlarda uzaklaştığını hissediyorum, bu beni üzüyor” diyerek sakin bir konuşma yapmak. Suçlayıcı değil, duygularını anlatan bir tonda olursan savunmaya geçmez. Buluştuğunuzda net sor: “Biz neredeyiz, ne hissediyorsun, devam etmek istiyor musun?” diye.
Senin değerini sorgulatan hiçbir ilişki sağlıklı değil bu arada. Kendini küçültme, trip atıp geri dönsün diye bekleme, netlik iste 👍 Peki sen içten içe ne hissediyorsun, sence ondan soğuma mı var yoksa sadece dönemsel bir uzaklaşma mı? 💬💕