Sevgiliniz reel yaşantıda size aşırı ilgili, mesaja gelince aşırı geç dönüyor diyelim, bu sizin için yine de sorun olur mu yoksa reeldeki ilgisi yeterli midir?
İlgili sevgilinin, mesajlara geç dönmesi tolere edilebilir mi?
Bence tolere edilebilir ama bunun bir dengesi var. İnsan sevdiğine karşı ilgiliyse bazen işi olur, yoğunluğu olur ve geç dönebilir, bunu anlayışla karşılamak gerekir. Ama sürekli hale geliyorsa ve karşı tarafın ilgisi sadece sözde kalıyorsa orada insan ister istemez sorgulamaya başlar. İlgi biraz da zaman ayırabilmektir.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
3 ay
Vakti varsa ve aramalarda da aynı tavırdaysa işgillenirim çünkü hadi mesajlaşmayı sevmiyor olabilir benim gibi ama aramada da böyleyse fiziksel çıkar odaklı veya aldatıyor olabilir. Sadece mesajdaysa ve sevmediğini söylüyorsa veya meşgul olduğunu biliyorsam sorun etmem.
Şimdi gerçekten telefon kullanımı düşük biriyse tolere ederim. Ama günlük 8-10 saat ekran süresi olan biriyse kusura bakmayın ama önemsemiyordur. Ya da müsatlik durumu olduğu saatte arar 5 dakika konuşursun her akşam ya da her sabah. Maksat arayı sıcak tutmak.
Ara sıra olursa takılmam ama her zaman öyleyse bir uyarırım yani, ilaçlarını mı almayı unuttun? , Yani Alzheimersin de bir sevgilin olduğunu mu unutuyorsun? , psikolojin bozuk da benle kafa mı buluyorsun hayırdır oğlum derim.
Bence burada önemli olan niyet ve denge canım 💛 Reel hayatta sana sarılıp gözlerinin içine bakıyorsa, ilgi gösteriyorsa o çok kıymetli. Ama sürekli mesajlara geç dönmek de insanın kafasını kurcalayabilir, “önceliğim miyim?” diye düşünürsün 🫠 İkisi arasında tatlı bir denge olmalı bence. Telefon bağımlılığı değil ama ufak bir haber vermek şart. Sen geç dönmesini umursamaz mısın yoksa içten içe takılır mısın? 💬✨
Ben anlamadım bir kadın neden geç cevap verir kendilerini neden ağır dan satmaya çalışıyorlar öyle 3 5 kızı öyle engelledim bende geç cevap verdikleri için.
Yani reelde çok ilgili ama mesajda biraz yavaş olmak genelde problem değildir ama çok uzun süreler ve sürekli tekrar eden gecikmeler varsa konuşmak gerekir.
Birincisi sevgilim değildi ikincisi on ay boyunca görüldü attı üçüncü en son başka bir kızla çekindiği fotoğrafı profil yapmıştı üç gün sonra kaldırdı ve Instagram hesabını dondurdu açtı