Eski sevgilinizin sizin yazma bahanesini neydi?

Benim eski sözlüm (çook yıllar evvel sözlümdü) ayrıldıktan 5-6 yıl sonra bana kanser olduğunu ve ayrıldıktan sonra evlendiğini ve bu süre zarfında 2 çocuğu olduğunu, çok iyi insan olduğumu, değerimi bilmediğini, bir hata yaptığını, kanser olduğu için helallik istediğini yazan uzunca bir metin göndermişti, ben de helal olsun defol yazmıştım, daha da ortalıkta görünmüyor öldü herhalde...
Eski sevgilinizin sizin yazma bahanesini neydi?
Cevapla