3 yıldır ayrıl barış yüzünü bile neredeyse hiç görmediğim hiç arayıp konuşmadığım insana nasıl aşık oldum?

Şimdi de kurtulamıyorum bu acıdan bana enayi diyebilirsiniz ben de niye böyleyim, ona nasıl tutuldum, neyini sevdim ama inanın 3 yıl beni ne tuttu bilmiyorum, şu an ayrıldık bitti gibi bir şey arada yazıyor ama ben nedense eskisi gibi olmak istiyorum bunu nasıl atlatacağım
Güncellemeler
1 ay
Ayrıldığımız dönemlerde başkalarıyla da konuşup unutmaya çalıştım ama yok olmuyor
3 yıldır ayrıl barış yüzünü bile neredeyse hiç görmediğim hiç arayıp konuşmadığım insana nasıl aşık oldum?
Cevapla