Durumu iyi ama kişiliği olmayan biriyle sevgili olmadım diye pişman olur muyum?

Arkadaşlarım saf mısın böyle zengini bulamazsın diyorlar ama davranışları bozuktu sizce yanlış mı yaptım
Durumu iyi ama kişiliği olmayan biriyle sevgili olmadım diye pişman olur muyum?
Cevapla