Karşılıklı seveceğim birini bulamadım. Aşık olmadım. Beni seven birine şans versem ilerde pişman olur muyum?

Karakteri düzgün efendi işinde gücünde bir adam.
Lise sondayken bana senden hoşlanıyorum seni unutamıyorum demişti sürekli peşimdeydi ama red yemişti benden.
Üniversiteyi bitirdim işe girdim ama benim sevdiklerim bana karşılık vermedi. Memleketime döndüm o hala evlenmemiş hayatına kimse girmemiş.
Merabalaştık bana yine açıldı ama hala aynı duygu içerisindeyim sizce sans vermeli miyim?
Karşılıklı seveceğim birini bulamadım. Aşık olmadım. Beni seven birine şans versem ilerde pişman olur muyum?
Cevapla