Karakteri düzgün efendi işinde gücünde bir adam.
Lise sondayken bana senden hoşlanıyorum seni unutamıyorum demişti sürekli peşimdeydi ama red yemişti benden.
Üniversiteyi bitirdim işe girdim ama benim sevdiklerim bana karşılık vermedi. Memleketime döndüm o hala evlenmemiş hayatına kimse girmemiş.
Merabalaştık bana yine açıldı ama hala aynı duygu içerisindeyim sizce sans vermeli miyim?
Lise sondayken bana senden hoşlanıyorum seni unutamıyorum demişti sürekli peşimdeydi ama red yemişti benden.
Üniversiteyi bitirdim işe girdim ama benim sevdiklerim bana karşılık vermedi. Memleketime döndüm o hala evlenmemiş hayatına kimse girmemiş.
Merabalaştık bana yine açıldı ama hala aynı duygu içerisindeyim sizce sans vermeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer