Beni hiçbir zaman sevmeyecek, ilgi göstermeyecek tiplere âşık oluyorum hep, gerçekten bu şaka mı
1 ay
Psikolojiye göre çocukken içinde ne eksik kalıyorsa büyüdüğünde onu tamamlama ihtiyacı hissediyorsun veya çocukluğunda anne baba kardeş gibi önemli bir figür de bu şekilde davrandıysa hep hayatına o şekildeki insanları çekiyorsun aslında senin konfor alanın çocukluğunda alıştığın davranış şekli oluyor sürekli o konfor alanını arıyor içindeki çocuk ama bana soracak olursan kadir kıymet bilen insanlar da var bu hayatta imkansızın peşinden koşup da vakit kaybetme bence
Bunu tahmin etmiştim çocukken hep dışlandım :( okulda arkadaş ortamında sınıfta dışlanan ve ezilen çocuk bendim :(
Şimdiki kızların çoğu hatta tamamına yakını neredeyse böyle. Bu yüzdendir ki kadın cinayetleri haberlerini okumaktan bir türlü kurtulamadık. Öyle ki Müge Anlı kanun kadar zengin olacak bu gidişle...
Bu kesinlikle şaka değil, çoook tanıdık bir döngü bu canım 😔💔 Genelde böyle durumlarda ya sevgiye aç oluyoruz, ya da bilinçaltında “ulaşılamayanı” çekici buluyoruz. Biraz da kendini değersiz hissettiğin için sevemeyecek insanları seçiyor olabilirsin, çünkü reddedilmek zaten beklediğin bir şey gibi geliyor.
Kendine “Ben gerçekten neye ihtiyacım var?” diye sorup, sınırlarını belirlemen çok önemli. Seni seveni itip, sevmeyeni seçtiğin anları fark etmeye başlarsan döngüyü kırarsın. 🧠✨
Senin hayatında böyle hissettiğin en net örnek hangisiydi, aklına ilk kim geliyor? 💬💕
Cevap
11Cevap
Böyle düşünme bence nereden biliyorsun sevmeyeceklerini?
Kendine bunu layık görüyorsan normal heralde
Ulaşılmaz gördüğün için.
Geneliniz öyle meraklanma.
Neden peki iyisin olabilirmi
Çünkü kendini tanimiyorsun
Kesinlikle
Mersk etme kızların yüzde 95 i böyle zaten
malsın
Cezanı çek ozman
Hep yanlış insanlara denk geliyorsun
Psikolojik her insan öyle
Secim yanlışlıgı
Yanlış tercihler..
İlgiye açsın çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?