Niye hep böyle ya? niye beni seven birisi çıkmıyor karşıma hep takılmalık ilişki isteyenler çıkıyor?

Gerçekten güzel bir ilişki yaşamak istiyorum ama olmuyor üzülüyom ya

Çirkin bir kız da değilim kendime göre bir güzelliğim var karakterinin de kötü olmadığını düşünüyorum

Niye hep böyle ya? niye beni seven birisi çıkmıyor karşıma hep takılmalık ilişki isteyenler çıkıyor?
Cevapla