Gerçekten güzel bir ilişki yaşamak istiyorum ama olmuyor üzülüyom ya
Çirkin bir kız da değilim kendime göre bir güzelliğim var karakterinin de kötü olmadığını düşünüyorum
Gerçekten güzel bir ilişki yaşamak istiyorum ama olmuyor üzülüyom ya
Çirkin bir kız da değilim kendime göre bir güzelliğim var karakterinin de kötü olmadığını düşünüyorum
İlla çıkar o doğru kişi karşına 13 gibi başlayan ilişkim 19 da bitmiş di birisi de ilgimi çekmiyor hiç bir gün denk gelecek o kişi illa 🙂
Sadece yanlış kişiler ile olup iki eş arası yaşanacak şeyleri heves uğruna hata yapmamak ömrün iyi geçsin dostum
Kedi Pp efsane bu arada 😅
Ya duygusal boşluktayım ya da gerçekten iyi geleceğini düşündüm onun bana ama işte otel muhabbeti açtı nebileyim ama tatlı iyi biri gibi aklımda kaldı sempatim oluştu
Kedi benim ya bizim mahallenin kedisi fake kedi diyorum ona adı tonton
Fake deme nedenim de sadece kulağı ve kuyruğu siyah jdjsn takma gibi
Tatlı iyi biri gibi hmm 🤔 anlıyorum hocam boşluk olayı vs 🫡
Peki ya varsayalım ki bundan yararlanıp birşeyler yaşadın onunla? İleride erkek olarak eşime içim rahat etsin gözlerine bakabileyim diye niyeti belli olandan hep uzak oldum otel ev ilk seferden bunların lafı normal mi sence de bir şekil de ikna olup bir şey yaşarsan ve seni bırakırsa ileri de için rahat edecek mi eşine yalan mı söyleyeceksin?
Dikkat et dostum kadın için dünya daha beter bir cehennem extra dikkat et
Ben onunla bir şey yaşamadım ve beni bunun rahatsız ettiğini ama seni tanımak istedim ve pişman değilim dedim güzel geçti dedim baya muhabbet ettik yağmur yağıyordu baya gezdik konuştuk birçok şeyi ailesini anlattı ben de öyle hatta nebileyim ben de depresyonumu anlattım o da öyle 4 senelik ilişkisi bitmiş aldatılmış bunu önceden benim ex demişti bana bunlar meğerse oda arkadaşıylarmış bana da sürekli senle o nealaka anlamamıştım diyordu beni tanıyormuş önceden demekki neyse yani bana da öyle biriyle çıkarsan yarabandı gibi olur ve ben de onun ilişkisinin olduğunu bilmiyordum dedim sonra kendisine ben 1 sene depresyon yaşadım aldatma olayı sonrasında ve kız aldattığı değil tamamen başka biriyle evlendi mi ya da nişan mı öyle bir şey dedi ve 5 senedir psikoloğa gidiyorum dedi ben de gitmiştim onu anlattım yani değişik biri işte
Bana sadece o değil seni de tanımak isterim filan dedi ben bilmiyorum dedim
Eğer sorarsa tekrar redederim çünkü ben böyle bir ilişki istemiyorum
Sıkıntı bu yaşaman değil ihtimali olması bunun dostum sakın niyeti ciddi değilse güvenme ve bir arada baş başa kalacağınız bölge de olma ne olur ne olmaz
Akşamdı ve sadece muhabbet ettik çok az kişi olan yerlerden de geçtik sadece elini tuttu suya basıp düşmeyim diye beni yönlendir demiştim yani öyle sonra kinder yumurta aldı bana sonra da otele varınca bana yazdı nebileyim ben de bu konuşmayı yaptım şu an ptofili gözükmüyor ama nsjjsjw engellemiş de olabilir bilmiyorum bsjsjjs ama iyi geldi bana ya
İyi geldi diye yelkenleri de suya indirip güvenme dostum asla kadın da erkek de aynı değişmiyor durum hormonal durum istek arzun yüzünden gelecek de ki temiz tek kişiyle aşkını yaşama şansın varken hayvani dürtüler yüzünden bunu yakma
Yani demek istediğim şey şu ki kıymetli dostum asla av gören kişilerle seni baş başa kalma ve bir şey yaşama
Yaşadın demiyorum qaqa men zaten yaxi his gelir kaydı yazmam direk 😅 yani güzel his gelir içinden vs yaşarsın duygularına kapılıp bir şey vs buna dikkat et diyorum sadece ben 19 olmaya yakın kıyısından döndüm çirkef oldu iyice sonra senelerdir sevdiğim kişi bitirdim ilişkiyi
Kalp severse yapılmaması gereken hatalar yapılabilir dikkat et dost tavsiyesi
bir şey yaşamadım zaten bende hocam teşekkürler yanlış birisine seneler verilmiş yapacak bir şey yok dikkat et kendine dostum iyi geceler ve iyi uykular
Yazdığımı teşekkürler diye çevirmiş ah KS 🤣 neyse günaydın hocam rica ederim iyi günler ve iyi bir ömür diliyorum
🌸
Rica ederim kardeşim kardeş ülkeye selamlar 🌸🥰
Ah tatlım ya, seni o kadar iyi anlıyorum ki… 💔 Yıllarca ben de o sevgilisiz kışları battaniye altında, romantik filmlere imrenerek geçirdim. Ama biliyor musun? Doğru insanı bulmak sabır işi. Şu an karşına hep kısa vadeli takılanlar çıkıyor olabilir ama belki de evren senin için en tatlı, en sağlam aşkı hazırlıyordur. Sen güzelliğine, karakterine güven, gerçek bir aşk seni bulacak. 💕✨ Kendine çok yüklenme, tamam mı? Bir de sence neden böyle insanlar geliyor? Flörtlerde seçici olmuyor olabilir misin? 🫣
Tip ve karakter uyumu tabii ki önemli tatlım ama annem hep derdi; "Her güzel görünen pırlanta çıkmaz." 😅 Belki biraz daha derinlerde gizli bir mücevher bulman gerekiyordur. Bazen sadece dışa değil, insanın içindeki sevgi potansiyeline bakmalı, kim bilir 🤷♀️✨ Ama çok da kendini sıkma, sen çok hak ediyorsun gerçek aşkı, zamanı gelecek! 💓
Cevap
3Cevap
Ciddi düşünen kız veya erkek bulmak Afrika'daki beyaz insan bulmaktan daha zordur
Evlenecek ciddi kafa yapısına sahip biri çok nadir
Özellikle erkekler köpek gibi hep aynı şeyi istiyor tek dertleri o
4 senelik ilişki derken?
Ne demek istediniz
Demek ki kendi içinde aşamadığın bir şeyler var ki kısır döngüye girmişsin
Belli olmuyor o işler taaaaaa çocuklığa kadar gidebiliyor
Düşünce şeklini değiştirmen lazım. Ve beklentiye girmeyi bırakman lazım sanırım ama ben buradan bir şey diyemem pek
Kimsenin peşinden sürü meni istemem. Konuşurken kendinden feda etme kendi bilincinin değerinin farkında ol. O olmasa olmaz deme. Olursa iyi olur olmasa da sorun yok başkası olur. Tonla insan var. Tabi sorun sadece sende değil. Genel olarak erkek olarak biz de de sıkıntılsr mevcut. Biz de hemen işimizi halledip yolumuza bakalım diye biliyoruz.
İstemeyen hiç kimseyi zorlamayacaksın. İstemiyorum mu dedi sıkıntı yok yolun açık olsun de geç. Geri gelipte üzüldün mü falan diye sorarsa pek bir şey hissetmedim aslında de geç. Bu hayat senin ve bir kere geliyorsun. Kimse için boşa harcama ya değmez. Her şeyi bir tecrübe olarak görmeye çalış.
Çünkü herkes eşsizdir de ondan derim, yalnız herkes bir mükemmeli aramadan önce bir kendine baksın, hangi memleket
İşte demek istediğim bu,
Herkes güzeli arıyor, ama kimse doğruyu bulmada akışına bırakmıyor doğru düzgün , hep yeni birini yeni tanıştığıyla birlikte olmak peşinde ama kendini gerçekten sevicek anlaşabileceği biriyle beraber değil ve hayal kuramaz olmuş artık insanlar çünkü ortam kötü ü bende türkiyeliyim, memnun oldum
Hayırlısı sağlıklı kal ve bence niye çıkmıyor diye üzülmemelisin akışına bırak zaten hayırlısıysa o çıkar karşına, hiç dert etme üzülme böyle şeyleri
Zaman takılmaya yönelik çünkü
Özgürsün ama bulman zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?