Boşanmış ve travma yaşamış biriyim, benden hoşlanan bu adama yazmalı mıyım yoksa kalbime mi gömmeliyim?

Merhaba arkadaşlar ben 24 yaşındayım iki yıl önce evlendim bir yıl evli kaldım şiddet gördüm ihanet her şey bende boşandım ailemin şehrine geldim fabrikada çalışan biriyim bir adam var sürekli göz göze geldik tüm kızlara iyi davranır nazik kürt biri ben anladım bana bakışı farklı benden hoşlandığını biliyorum bana numarasını kağıda yazdı verdi ama bizim çavuş da onunla konuşma diyor birbirlerine rakipler haberi yok numaradan ben onun hayatına dahil olamam o hiç evlenmedi ben evlendim ve benim ailem çok katı bana akıl verin ne yapmalıyım kalbime gömmeli miyim yazmalı mıyım 🥺
Boşanmış ve travma yaşamış biriyim, benden hoşlanan bu adama yazmalı mıyım yoksa kalbime mi gömmeliyim?
Cevapla