Çok sevdiğim bir adam var. Ama geçmişi beni çok üzüyor. Ayrılmalı mıyım?

Ben hep kendimi korudum. Hiç zina yapmadım. Namazında niyazında biriyim. Harika bi kariyerim var ve gayet güzelim. Ama yinede kendimi hep korudum. İmanımdan ötürü. Kimle tanıştıysam geçmişi yüzünden istemedim. Ama bu adamı seviyorum iyi anlaşıyoruz. Birbirimize uyumluyuz. Ama geçmişi beni çok yıpratıyor😭. İlkler unutulmaz derler. Bende sevdiğim adamın ilki olmak istiyodum hep
Güncellemeler
+1 yıl
Seninde inşallah 🥰🙏🏻
Çok sevdiğim bir adam var. Ama geçmişi beni çok üzüyor. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla