Artık kimseye aşık olamıyorum, insanları sadece fayda üzerinden değerlendirmek normal mi?

Ben artık kimseye aşık olamıyorum. Normal mi?

Aşk duygumu kaybettim galiba! İnsanları artık kâr/zarar üzerinden değerlendiriyorum; eğer bana bir faydası yoksa, ne tipi ne de başka herhangi bir özelliği umurumda olmuyor. Ne zaman böyle olduğumu da bilmiyorum. Önceden uğruna ölecek kadar sevdiğim biri vardı, şimdi o bile boş geliyor. Bana katkısı ve faydası olmayan kimseyle değil aşk, muhatap bile olmuyorum. Faydayı sadece maddiyat olarak algılamayın; bilgilendirici bir sohbet de benim için fayda. Eğer sohbetinden bir bilgi alamazsam, muhatap olmayı sonlandırıyorum.

Örnekle açıklayayım:

Karşımdaki: Selam, naber, neler yapıyorsun? Bugün var ya başıma neler geldi, bir bilsen. 😃

İşte böyle saçma sohbetler de benim için ”zarar” kategorisinde; çünkü boşa zaman kaybı ve gereksiz dert.

Sizce, bu iyi mi yoksa kötü mü?

İyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Artık kimseye aşık olamıyorum, insanları sadece fayda üzerinden değerlendirmek normal mi?
Cevapla