Ben artık kimseye aşık olamıyorum. Normal mi?
Aşk duygumu kaybettim galiba! İnsanları artık kâr/zarar üzerinden değerlendiriyorum; eğer bana bir faydası yoksa, ne tipi ne de başka herhangi bir özelliği umurumda olmuyor. Ne zaman böyle olduğumu da bilmiyorum. Önceden uğruna ölecek kadar sevdiğim biri vardı, şimdi o bile boş geliyor. Bana katkısı ve faydası olmayan kimseyle değil aşk, muhatap bile olmuyorum. Faydayı sadece maddiyat olarak algılamayın; bilgilendirici bir sohbet de benim için fayda. Eğer sohbetinden bir bilgi alamazsam, muhatap olmayı sonlandırıyorum.
Örnekle açıklayayım:
Karşımdaki: Selam, naber, neler yapıyorsun? Bugün var ya başıma neler geldi, bir bilsen. 😃
İşte böyle saçma sohbetler de benim için ”zarar” kategorisinde; çünkü boşa zaman kaybı ve gereksiz dert.
Sizce, bu iyi mi yoksa kötü mü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer