Zamanında yanlış kişilere değer verdim ve kimseyi sevemiyorum artık. Ben bu durumuma nasıl son verebilirim?

Eskiden cidden değer verdiğim, sevdiğim birisi vardı. Com yıprandım, kıymetli olamadım. En sonunda kalbimden sevgiyi aşkı söküp attım. Şimdi ise kimseyi sevemiyorum uzun zamandır. Çok temiz kalpli çıkıyor karşıma, ama onların verdiği değeri veremiyorum onlara. Özellikle biri var, bana sadece şunu yapmam gerektiğini söyle kalbini kazanabilmem için yapıyım onu diyor, bense sadece istemiyorum zorlama diyorum. Bir yandan da eskiden kalbimi kıran şahıs yanımda olup kendini açıklamak istediğini söyleyip duruyor. Herkesten, hepsinden çektim kendimi, kimseyle konuşmak istemiyorum, kırgınım, güçsüzüm, savunmasızım. Ben bu durumdan nasıl çıkıcam? Ne kadar sevilirsem seviliyim, köşeme çekilip kendi kendime sevilmediğim günler geliyor aklıma, aklımdan çıkaramıyorum o günleri...

Zamanında yanlış kişilere değer verdim ve kimseyi sevemiyorum artık. Ben bu durumuma nasıl son verebilirim?
Cevapla