Bir erkek herkese aşırı rahatken neden özellikle benden uzak durup iletişim kurmuyor?

Kafayı yiyeceğim artık herkes çok rahat, bir bana garezi var, peşimde dolanmaktan çekinmiyor ama örneğin bir arkadaşıyla aynı yerdeysem hemen orada bitiyor fakat telefonlarımı açmıyor, aynı iş yerindeyiz. İş için mecbur arıyorum yok açmıyor, başkasına sor diyor, hep bir kişi var onun ismini söylüyor, bir kere bir erkekle ki ben bile konuşmuyordum, bir kız arkadaşım vardı sadece duruyordum onu gördü, adımı Eyşan taktı ya manyağın teki bu, ne yapacağım ben bununla.
Bir erkek herkese aşırı rahatken neden özellikle benden uzak durup iletişim kurmuyor?
Cevapla